Bloggar

När man bloggar är det inte meningen att man ska komentera det då om man vill? Är det inte meningen att man ska förstå vad man bloggar om? Om man inte förstår då har man väll rätt till att fråga? Nu är inte detta riktiad på någon spec. Bara kom och tänka på det när jag tittade runt på nätet. Olika random bloggar. (fjortisar) Men nu är de natt natt de bestämmer jag. Ha de göttans. :)

En liten rad till mig
Postat av: Ewa

Fniss....du bode sovit för länge sen, gumman....älskar dig och din familj!! Kramar om dig min skruttunge....puss mamma EWA....;-)

2011-03-07 @ 08:28:43
Postat av: Mia

Så sant så sant, man måste ju få kommentera om man vill och om man ej vill de vad är de för fel på de ? .. Kan ju bara vara kul o läsa visa bloggar utan att kommentera :)..

Ses snart !! Pusspuss

2011-03-07 @ 09:34:13
URL: http://emiliakinna.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0