NYTT..

Ja ni.. det här är nått nytt för mig.. i början fatta jag ingenting.. Men hoppas jag fattar lite mer här framöver..
Å bara så ni vet allihoppa så har jag lite läs å skriv svårigheter.. inte så allvaligt men en del ord blir lite fel.. Men jag tror inte att det ska vara några svårigheter att läsa ändå..:D.. det är mest dubbelfattning som jag har svårt med och å & o.. men då kan ni ju ändå lista ut vad jag skriver hoppas jag..:D
Jahopp.. vad ska man skriva om då?
Jo men livet leker som det ska.. å snart blir det la att sova..
men får skriva mer nån annan dag..

<3Filip Klint 16/8-06<3
                                                Nu vet nu hur jag ser ut..

En liten rad till mig
Postat av: boobba

jahopppp trvliiiiigt. skri på nu bruttan :D

2008-08-05 @ 03:21:30
Postat av: Mulla

Hej Lina..:D

2008-08-06 @ 01:01:04
URL: http://camullas.blogg.se/
Postat av: mulla

tokfia

2008-08-08 @ 11:19:28

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0