Skola!

Hejsan!

Jo det var ju ett tag sen sist.
Så jag tänkte passa på att skiva en liten rad nu när jag har líte tid över..
Ja sen sist så har ju skolan börjat och det är ju därför man inte har haft så mycket tid framför datan..
Så nu går man sista året på barn och fritid gu så skönt..

I helgen som var så var jag hund vakt åt våran lilla Arvid...;)
Mamma var på iväg på konferens med alnaering så då ställe jag upp å var hundvakt..:D
Missade nollningen i fredags av de nya 1:orna med det gör inte så mycket det blir ju ny nollning nu på fredag..;)

I måndags så fyllde Figge Lundgren 20 år ett stort grattis till honom..
Så idag ska vi festa lite med honom för att fira honom lite så där..:D
Men det blir inte mkt dricka för mig inte..
För jag har skola i morgon att tänka på..

Nästa onsdag fyller Filip 20 år..
Då får vi se vad vi ska göra för honom..
Troligtvis blir det väll att fira honom på fredagen efter han fyllt år..
För han ska bli firad av familjen med flera på onsdagen..

Ja men nu ska man väll börja göra i ordning sig så att min inte ser ut som skit i kväll..
Å så måste man äta lite innan också är lite hungrig..

Ha de bra.. :D
Kram på er alla..

En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0