V-stad

Ja då var man ute i vikingstad igen..
Å den här gången fick Ronja följa med ut..:D
De är alltid kul när hon följer med ut till v-stad..
Fast idag blev de lite sent så vi har inte gjort så mkt..
Just nu ligger hon å tittar på film..
Hon vill göra allt för att inte sova..;)
Men jag vet att om hon tittar på hela filmen så sommnar hon nog till slut..;)

Ja och idag åkte Anna, Mulla å Malin till falkenberg..:(
Lämnade mig här uppe..
Å Mulla å Anna kommer inte hem förens på Söndag.. :(
Hur ska jag klara mig utan mina go små flickor..

På Lördag så virar jag å Filip 2år..
Eftersom det är lite knappert med pengar så blir det nog en mysig hemma kväll..
Men det funkar för oss..
Man behöver ju inte göra saker som kostar pengar varje gång..

Nae ha de bra tills nästa gång..;)


En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0