Fredag..

Igår var det fredag..
Då var vi hemma hos min syster och drack lite..
Det var tredvligt..
En ganska trevlig kväll faktiskt..
Tråkigt nog var inte Malin och hennes "pöjk" med..
Och att Anna gick så tidigt..


Idag blir det nog ganska så lugn kväll tror jag som vi vet än så länge..
Har varit på ikano idag..
Å ätit på Sannes..
Det var namn namn..

I morgon åker lilla Malin hem..
Får se när hon kommer ner nästa gång..
Te nyår skulle jag tro..


ha de gött..  


GRATTIS TILL ROBIN..
BOBBA BLIR 18 ÅR IDAG FREDAG!!

En liten rad till mig
Postat av: Anna

Tack för din kommentar om organdonation. Det är ju så jag menar.. Att finns det ett liv efter döden så måste jag ju ha mina organ! :D

2008-11-17 @ 18:45:24

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0