Kramp!!

Fyy faan vilken natt..
Det har nog varit den jobbigaste natten på länge..
Jag gick och la mig skapligt å tittade på tv..
Tänkte att man måste sova om man ska orka med skolan..
När mamma hade gott och lagt sig så somnade jag till.
Men när kl var ca 02:00 så började det krampa i hela benen..
Det gjorde så ont att jag fick tårar..
Försökte att massera det men det gick inte..
Då började det att krampa iarmarna och i hela kroppen..
Jag fatta inte vad som hände..
Jag vet att mamma har en kräm som alltid hjälper när det krampar någonstans i kroppen..
Så när kl var 03:30 å det inte hade slutat än å det blev bara värre å värre så tänkte jag att jag går väll upp å letar..
Men det gick inte..
Benen var som fast låsta i en stälning..
Jag orkade inte att lyfta kroppen..
Kunde inte ropa eller göra något ljud från mig det var en jätte lustig kännsla..
vid 05:00 då började det att avta..
Jag vet inte om jag har sovit där i mellan, men det känndes som att tiden gick jätte fort men ändå att kramperna varade i ett helt liv..
Vid 05:55 så klarade jag av att gå upp..
Letade efter krämen men hittade den inte..
Så jag tog en utav mina starka värktabletter å hoppades på att det skulle hjälpa..
När jag sen lagt mig ner igen så kändes det som att kroppen klämde, mossade åt mina muskler i låren..
Men efter ca en halvtimme så började tabletten att värka..
Så när min mobil ringde vid 06:45..
Då insåg jag att jag inte hade sovit något..
Att tiden värkligen hade gott så fort..
Efter det någonstas somnade jag..
Jag tänkte inte gå till skolan om det skulle hända igen...

Antagligen att det här hände är nog för att jag cyklade till skolan i går och inte har cyklat så långt på länge..
Mamma sa att det är nog tränningsverk..
Men att det ska gå över till kramp det är det som jag inte fattar..
Men min käre mor förklarade för mig att det kan bli så när kroppen är riktigt avslappnad..
Att musklerna fortfarande "trännar" eller vad man ska säga..
Jag hoppas jag slipper den här känslan igen för det gjorde så ont i hela kroppen å även idag..
Men den känslan som var i natt det är näst intil omöjlig att förklara..
Det var obehagligt..

En liten rad till mig
Postat av: Anna

Bilen jag hämtar till helgen är en Saab 900 Turbo -86. Grå är den också

2009-04-27 @ 14:59:57

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0