Elins händelse nr 1..

Nu framöver kommer det att finnas inlägg om Elin Andersson 19 år..
Eftersom hon är så rolig att vara med händer det alltid något..
De inläggen kommer alltid heta Elins händelser nr .. .....
Och dom kommer att vara riktigt värda att läsa..

Här kommer det..:

Elin sitter och ska lära Rockie att rulla runt...

Elin: Gud vad illa Tira fiser..
Vi: Men Tira har inte fisit..
Elin: Men det lukar fis från soffan..
(liten stund senare)
Elin: Ååå nu bajsar han... (med en väldigt ljus och nästan lite lycklig röst)


Där står Elin med Rockie, som har bajs hängande i rumpan, i luften och frågar
- Vad ska jag göra med honom?? Jag har ju aldrig haft en valp så jag vet inte hur man gör, så jag tänkte om jag kanske skulle gå ut med honom.


Ett stort asgarv från oss alla..

Efter en liten stund säger Elin kanske var därför han var så okoncentrerad..


Vårat nya svärord ska tydligen bli kursivt..
Undra hur länge det kommer att hålla.. ;);)




Ha de göttans..

En liten rad till mig
Postat av: Elin

Dumma Lina:P

2009-08-24 @ 15:10:58
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0