SHOPPING VECKA!!

Jaa denna vecka har varit en riktig shopping vecka.. :)
I Tisdagags så åkte jag, klint och Emil till Ullared... :)
Skit roligt..
Vi var inne på gelås i 9 timmar..
Hann ju inte äns gå runt överallt..
Kännde mig ju konstat stressad hela tiden, men det var för att grabbaran var ju klara..
Så jag köpte en hel del saker till mig å så massa julklappar.. :)
Sen träffade vi Mallan brallan också..
Åkte hem till henne en stund och träffade syskonen..
En vart ju lite chockade så att säga.. ;)
Haha en minn jag skulle kunna betala för att se igen.. ;) hehe..
Ja men det var Tisdagen det..


Onsdagen mötte jag Elin på stan..
Hon shoppade lite sen åkte vi till Öb där shopade hon mera..
Sen Åkte vi till Ikano då var det min tur att shoppa lite.. :)
2st linnen för 99 Kr..
Sen inne på IKEA också..
Julklapp 88Kr..
Köpte lite julklappar då med..
Så det var den andra shopping dagen..

Idag var det tomtenatta då shoppade jag också.. :D
Hehe..
Så då gjorde jag riktigt bra kap då med.. :)

Thihi.. Riktigt roligt att shoppa ibland..
Inte många som tror att man orkar shoppa flera dagar i rad efter att man varit inne på gekås i Ullared i 9 timmar.. :)
Men det orkar jag iaf..

Men nu finns det inga pengar kvar typ, men det som är bra är att ALLA julklappar till folk är färdiga..
NÄSTAN..
Det finns en kvar och den är till Filip..
Humm vad ska jag köpa till honom då?
Han vet ju inte vad han önskar sig då är det ju inte så lätt att köpa något..
Men han får la tänka ett par dagar till.. :)

Sammanfattning:

Ullared:  1769,5 KR
              +Mat på vägen dit och hem.. som blev typ sammanlagt 140 KR skulle jag tro..

Ikano+IKEA:  187 KR
                       linnen+julklappar..

Tomtenatta:  320 KR
                      Linnen+julklappar+fika..


Allt: 2276,5 KR

Å så 300 KR i bensin pengar till Ullared.. :)

Så jag har gjort av med dryga 2500 KR på 3dagar..
Men jag har ju fått mkt för pengarna och massa julklappar.. :D

Ska ev till Ikano i morgon och shoppa lite till på mitt presentkort..:)

Nae nu ska jag ut och möta Elin och Tommy å prata lite innan det blir sägdags..

(Var ute och träffade dom glömde lägga upp det här.. Så nu blir det sägen..)

Ha de göttans..

En liten rad till mig
Postat av: Anonym

mmm

2010-01-02 @ 22:26:22

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0