Sömnlös operation..

Var ett tag sen sist..
Men mkt att göra innan julen nu..
Men vi tar de roliga som har hänt sen sist..

I söndags så vart de ingen sömn alls..
Gick till skolan på måndagen utan att ha sovit något..
På eftermiddagen så ville jag sova med de blev inte mkt gjort för att Då kom lilla Frida hit..
Så hon sov över..
Då somnade vi inte föres 06:00 på morgonen..
Så de blev ingen skola för min del vaknade av att jag har migrän..
Blev att somna om fort igen då..
Vaknade upp vid 12:30 typ..
Då var de bara att gå upp å fixa lite hemma..
Sen åkte jag och Frida hem till henne riktigt myssigt.. :D
Åkte till hennes häst och fixade lite..
Riktigt söt liten häst.. :D
Okej då, alla hästar var söta men en som jag inte gillade den bet tag i min luva de gillade jag inte.. ;)

Sen åkte vi hem till Fridas syster Fia..
Å träffade på en jätte fin hund http://drdouglas.blogg.se/  en liten rottis.. :D
Sen bjöd Fia på lite mat med det var jätte gott.. :D
Sen bjöd hon på en hel del mer.. ;) ;)
HEHE..
Tack så jätte mkt Fia..

Sen åkte jag och Frida tebax till mig och så skulle hon sova över här oss mig..
Men tror ni de blev någon sömn??
Nae självklart inte..
Men till skolan gick vi iaf.. :D
Å i skolan så vart Frida jätte trött då bestämmde hon och jag att om hon inte går i skolan hela dagen så skulle jag få hennes häst..
Å är det någon som tror att Frida gick hela dagen så tror ni fel..
Så nu äger jag hennes häst.. :D
Skoja bara de har jag inte tid med nu i jul och allt.. ;)
Så hon får ha kvar sin häst men ändå jag som äger den lr hur Frida.. ;)
hehe..

Jaa å idag Fredag så var jag hos Tandläkaren och gjorde en liten operation..
Tog bort visdomstanden i underkäken..
Ont som faan gjorde de fast de var bedövat..
Men hade en så duktig ttandläkare så att jag var förberädd på allt han gjorde..
Hur duktig som helst var han.. :D
Men nu efteråt vill jag lova att jag tackar panodilen..
Fast tycker de kan hjälpa lite mer faktiskt..
För de gör fortfarande ont som faan..
Å känns som att jag har hur stor kind som helst..
Å trådarna känns väldigt lustiga i munnen..
Så nu blev de två stygn i munnen..
Och hoppas att jag kan äta vanligt igen till julen..

Någon som har något tips om hur jag kan stoppa blödningen som små rinner hela tiden..
Och hur jag kan få bort värken..??

Nae men nu ska jag la vara lite social mot folket som sitter och spelar poker i min soffa..
God jul och gott nytt år om vi inte hörs tidigare.. :D

TACK FRIDA FÖR EN RIKTIGT ROLIG VECKA MED MASSA TE...
(ny köp te finns här hemma nu. ;) )



Ha de göttans..!!


En liten rad till mig
Postat av: sundarii

Lilla kraken, det är inte kul att opereras i munnen. Jag opererade bort en kindtand i somras och det slutade smaka äckligt efter en vecka. Det smakade infekterat och gammalt blod och det var så hemskt. Det hänger ju på hur man har för immunförsvar, hos vissa tar det skitlångt tid att läka medan det tar skitsnabbt för andra. Får hålla tummarna och spänna skinkor så du kan få njuta av julmaten :)

2009-12-19 @ 12:10:42

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0