Trevligt trevligt..

Jaha, då har det hänt igen..
Mina långa väntetider med att skriva..
Det är inte med flit men jag har ju aldrig tid att sitta framför datan..
Även om jag inte har något jobb eller så men våran data funkar ju inte och jag kan ju inte bara be klint flytta på sig från sin egna dator lixom..
Klart jag kan men det är ju inte rätt.. ;)
Men men lite uppdatering då..
Humm ska  vi se vad som har hänt senaste tiden..
Måste man tänka också lite svårt när klockan är så mkt..
Men här nu så..

Det här ju varit midsomar, den tillbringa vi hemma hos mig, god mat och folk som kom..
Trevligt trevligt..
Å så har vi varit i Motala igen.. Efter midsommar där..
Det var också trevligt..
Måste nog snart åka dit igen, det är ju ganske trevligt där och så har man ju inte fått smaka glassen som dom pratar så bra om..
Så den måste ju provas snart.. :)
Har även haft ett par rundor på krogen..
Vart på Hamelt och gjort sällskap med Elin och spelat bort en så där 450 kr..
Fy faan för spel säger jag bara..

Och så har ju Jocke fyllt år också ett stort Grattis till honom..
Satt och drak vid rosen när han fylde trevlig trevligt..
Även Figo har fyllt år men den dagen kunde vi inte eftersom vi hade planerat att åka te åtvid innan..
Men Grattis till honom också..

Har varit barnvakt åt Ronja och Rasmus..
Gulliga små barn eller iaf när dom sover.. ;);)

Nu har min Ronja åkt till sin pappa, och kommer inte hem på 2 veckor.. :(:(
Hur kommer jag att klara mig utan henne??
Saknar henne massor... :(


Jaaa gud så mkt man har gjort men ändå så meningslöst att veta för er som läser..
Men om ni har läst så här långt så vet jag ju att ni har koll på vad jag har gjort iaf..
Och det är ju bra att ni gillar att läsa..
Nae nu får jag ta och sluta jag orkar inte ens med mig själv just nu..
Sitter ju typ å sover nu ju..
Måste ju upp skapligt i morgon..
Kanske ska åka och fixa med Klints bil..
Då måste man vara pigg och alert.. ;);)

Natti natti på er alla nu är det min tur att sova..
Återkommer väll inom kort kan man ju hoppas men lovar inget för det blir så fel då...

En liten rad till mig
Postat av: sundarii

Snälla Lina, ordna till texten! :D

Logga in på din blogg > Design > redigera stilmallar.

Då håller du in Ctrl knappen på tangentbordet och F - då kommer en sökremsa upp. Skriv då in *Post's body text* och sök efter ordet. Under "Post´s body text" kan du finna color och där ska du ändra vilken färg du vill att texten skall ha. Ange färgen med #??????. Vill du ha färgen vit som text så skriver du in #FFFFFF istället (googla efter "färgkarta" så får du massa koder att välja emellan)

Förhandsgranska och kolla om det blev bra med textfärgen och SPARA när du blivit nöjd :)



Gooooooood luck!

2009-07-09 @ 18:34:30
URL: http://sundarii.blogg.se/
Postat av: Elin

Jaa de va la på tiden..? :P Du har tagit avstånd från Hamlet nu:P Har inte sett till dig där på länge hehe. Försök å inte få så stort mellanrum nu pullan=D Puss<3

2009-07-10 @ 01:07:25
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: sundarii

Jaa! Så där ja, Lina!BRAVO! Nu har vi kommentar-textfärgen kvar då :)Redo?



Design > Stilmall.

Leta efter *.commentheader {*

och sen vid *background-color:#??????;* <----- Ändra bakgrundsfärgen på själva rubrikraden.

Och sist men inte minst;

color: #??????; <------- Ändra färgen på texten där.

Glöm inte att spara ! Lycka till :)

2009-07-12 @ 19:44:38
URL: http://sundarii.blogg.se/
Postat av: Anna

Sandra: Det var jag som fixade färgen... Nu tycker inte jag du ska komma och ändra alla färger på Lina's blogg... Då blir jag lite ledsen :(

2009-07-18 @ 20:02:33
Postat av: sundarii

Vaddå? Jag har inte ändrat nåt alls, har bara skrivit steg för steg hur man gör för henne och jag trodde faktiskt att det var Lina själv som gjorde det :P Men Anna, vad duktig och rar du är som hjälper Lina ^^

2009-07-24 @ 21:12:56

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0