Motala..

Jahopp då har man varit i Motala hela helgen då..
Tira har även varit med oss.. :D
Vi har haft henne en hel vecka.. :)
Och kört stenhård tränning med henne att hon inte ska springa i vattnet när vi är ute och går,,
Det har ju inte varit det lätaste men tränning ger färdighet, är det inte så man säger.. .;)

Så idag åter står det bara att åka hem, tebax te skägget..
Det har varit riktigt härligt här..
Strålande sol varje dag..
Idag är det dock lite mullet, men vi ska ju ändå åka hem..
I helgen har vi badat, varit på långa promenader, åkt båt..
Ja mycket mer än vad vi hade gjort om vi hade varit hemma i skägget..

Jag börjar känna mig lite stressad över den här veckan vet inte riktigt hur allt ska gå ihop...

Måndag: Åka hem, klippa mig :D, färga håret på mig och Elin.. :) sen sova..
Tisdag: Brännbollstunering, fixa skyltar sen åka te v-stad å sova..
Onsdag: Begravning, sen sörja sen åka hem till mig..
Torsdag: Lunch i skolan, få betyg sen åka och fixa vagnen åka hem ta fram allt sen  sova..
Fredag: STUDENTEN hela fucking jävla dagen.. :D:D


Jag vet inte varför jag skriver det här med studenten för jag får så jävla ont i magen när jag tänker på det..
Känns som att ingenting är som det ska just nu..
Men men sådant man får ta...
Nu ska jag fixa så att jag kan få åka hem,,
Bilder på mig och hundarna när vi badar kommer framöver..
Vet att jag är väldigt dålig med bilder..
Men ska fixa upp lite bilder.. :)

Ha de gött folket.. ;)

 
Vi tänker sällan på det vi har, men alltid på det vi saknar..

En liten rad till mig
Postat av: sundarii

LinaFina, din text är mörkt så man ser knappt nåt...

Åh, du tar ju STUDENTEN STUDENTEN STUDENTEN på fredag! Ah, så kul!

Men att du får ont i magen när du tänker på det kan kanske bero på nervositet inför det? Det är ju en JÄVLA STOR GREJ lixom :)



Jadu, det är därför jag inte har sett dig på länge... Åkt och gömt dig i Motala..

2009-06-10 @ 15:36:12

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0