Omdekoration.

Ett litet inlägg på Lina's blogg från Anna.

Lina's blogg har ju sett lite halvfärdig ut nu ett ganska bra tag och nu har jag tagit tummen ur och börja fixa iordning.
Eftersom jag inte är speciellt van vid att fixa bloggar så kommer detta ta en dag eller två. Men jag lovar att när det är klart kommer det bli riktigt fint.



Medans ni väntar kan ni ju kolla lite på Magnus Betnér

Eller

Lyssna på lite bra musik som Anna har fixat fram.



Så. Nu är ni sysselsatta tills allt är klart.

MVH Anna.

Om det är någon som tycker att bloggen blir snygg när den är klar och kanske vill ha en lite "pimpad" blogg är det bara att skriva till mig. Länk finns till höger.

En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0