Kan någon förklara??

Jag vet inte va faan det är igentligen som ligger bakom allt..
Jag känner bara att jag inte orkar mer..
Jag orkar inte med något här i livet..
Jag vill bara försvinna å att alla ska glömma mig..
Jag vet inte vad som är bakrunden till att jag känner så här..
Jag har försökt att tänka ut vad det kan vara men jag orkar inte..
Jag har ingen ork kvar i kroppen..
Vill bara sluta med allt..
Skita i skolan..
Jag vet att det inte är mkt kvar men jag orkar inte..
Vad jag än gör så är det ändå ingen som märker..

Varför känner jag så här??

Det finns säkert många där ute som kan ställa upp å hjälpa mig..
Men det jag vill ha hjälp med det är varför jag känner så här..
Det finns ju faan ingen förklaring till varför jag sitter här å gråter nu..
Det känns som allt jag försöker att göra blir bara fel..
Jag orkar inte mer..
Men vad är det jag inte orkar??
Jag vet ju faan inte det själv äns en gång..

Vad är det som orsakar att jag känner så här??
Är det för att en kille slog min stora syster föra lördagen??
Nopp de tror jag inte för han är dum i huvudet..
Humm vad kan det mer vara..
Att jag inte hänger med i skolan..
Joo vist det är det..
Men varför jag inte hänger med där är för att jag inte orkar gå till skolan..
Och varför orkar jag inte det..
JAG VET INTE..
Jag bara inte orkar det..
Det är just det jag vill ha reda på varför jag inte orkar det..
Varför jag inte alltid orkar vara glad..
Är det för att mamma inte är hemma längre??
Nej det är det inte heller jag är glad för hennes skull å det är inga problem..

Jag orkar bara inte mer..
Men va faan är det jag inte orkar, kan ingen förklara det???




En liten rad till mig
Postat av: Elin

det är nog bara du som har ett svar till varför du känner som du gör. Men du kanske är trött på att alla tjatar på dig om att du ska sköta din skola och dittan å dattan. Kanske ligger mkt i det..? Du vet att ja ALLTID kommer ställa upp för dig som du har ställt upp för mig. Så om det är nåt messa mig löser vi det du och ja. Vi brukar komma på lösningar när vi slår våra kloka huvuden ihop =) Puss!<3

2009-05-06 @ 16:17:39
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: mia

Jag säger som Elin, tror att de är mkt på att alla tjatar på dig att du ska göra si och så. Och allt de blir ju inte bättre, sen kan de va hur DU känner i kroppen med som ingen annan känner eller vet. Stöttar dig igenom de här gumman DU kommer klara det, och jag märker aatt du gör allt mkr bättre när du är hemma när du väl tar dig tid till de !!



Som sagt, finns för dig och kommer alltid att göra, och jag hjälper dig gärna. :) Älskar dig vännen. Pusspuss <3

2009-05-10 @ 11:35:18
URL: http://miakinna.blogg.se/
Postat av: EWA

Har inte ord.....mer än att JAG ÄLSKAR DIG!! JAg finns för dig.....det vet du....

Puss och kram mamma EWA

2009-06-02 @ 00:17:12
URL: http://minisixten.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0