3 inlägg..

Vill bara säga att det här är mitt tredje inlägg på 10 min.. Är jag inte duktig då eller.. ;)
Hehe..
Skoja bara..
Har bara så himla tråkigt..
Och jag är inte trött men måste sova eftersom jag har skolan i morgon..
SKIT skola..
Som måste vara i morgon när man inte kan sova..
Är ju snorig och täppt i näsan och känner mig febrig..
Då är det inte kul med skolan..
Men jag ska försöka..
Jag MÅSTE kämpa på..
För jag är inte lat bara för att jag inte orkar göra allt och gillar att sova på morgoen...
Det kallas faktiskt MORGON TRÖTT..
Eller det är så jag ser det sen får väll andra se det på annat sätt..
Skiter i vilket..
Men alla har sina "lata" dagar en del har dom oftare än andra..
Sånt är livet...

Nae nu ska jag faan sova..


Ha de göttans...

En liten rad till mig
Postat av: Madde

Haha lilla gumman ;P om du går o lägger dig skapligt så är du inte lika trött på morgonen.. ;) Du måste komma in o rutiner. De är nog där skon klämmer tror jag! Och jag vet att du klarar av skolan om du bara vill! Så kämpa på nu de är inte så långt, ja hejar på dig! =) Don´t let me down ;)

Puss puss

2009-09-11 @ 09:49:16
URL: http://madeleineeharrysson.blogg.s
Postat av: Lina

Naw va söt du är gumman.. :) Tack för att du tror på mig.. :) Det betyder mkt för mig.. :) Puss puss

2009-09-11 @ 18:22:57
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: Jossan

Haha såå sant så Lina, det heter som sagt inte LAT bara för man är MORGONTRÖTT, isåfall är jag lat varje dag, men som du säger folk får kalla det vad dom vill ;) Kram

2009-09-11 @ 19:52:08
URL: http://jossanjosefin.blogg.se/
Postat av: Madde

Självklart tror jag på dig stumpan!! =)

Jag vet att du kan, så lägg i en extra växel o gör mig stolt! :D

Puss påre

2009-09-11 @ 20:00:17
URL: http://madeleineeharrysson.blogg.s
Postat av: Anonym

Jossan: Gud så bra inte bara jag som tycker så alltså... :) JAg gillar att sova länge.. Men för det är jag ju inte LAT bara morgontrött.. :) hihi.. Tur att någon är som mig..



Madde: Tack gumman... Aa ska faan göra det.. :)



Pussar

2009-09-11 @ 22:38:51

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0