Elins händelse nr 2..

Ja då var det dags för händelse nr 2 angående Elin Andersson 19 år..

Allt började igår..
Vi hade fest här hemma men lite goa folk..
Eftersom Klint (3/9) och Figge L (25/8) nyligen fyllt år..
Så hade vi fest för dom..
Bjöd inga speciella utan dom som ville fick komma..
De flesta hade bjudit in sig själva.. :)
Det är så det ska vara..

Ja ja tillbax till ämnet nu..
Elins händelse..
Vid 02:30 så sitter Anna, Jag, Elin inne i sovrummet och då börjar Elin att prata om Pippi Långstrump på julen..
Då bjuder hon tydligen på soppa å så är det skruvar i eftersom herr Nilsson slänger i det lr något..  
Å då fick Elin för sig att Pippis kompisar heter Tom och Karin..
Jag och Anna börjar as garva och Elin bara "Vaddå, heter dom inte så?? "
Vi skrattar fortfarande och Elin kan inte komma på varför..
Då från ingenstans säger Elin "men han heter väll Tomm.....y jaaa så heter han ju.."

HAHA lilla Elin då..
Dom heter ju Tommy och Anika inte Tom och Karin..
Haha..
Alla borde väll veta de heter eftersom Pippi Långstrump och hennes vänner är "kända".. :)




Jaaa de var Elins händelse nr 2 kanske inte lika rolig som nr 1..
Men iaf en händelse men Elin Andersson 19 år..

En liten rad till mig
Postat av: sundarii

HAHA! Så söt Elin hon är :)



Tom och Karin.. HAHAHAHAHAHA!

2009-09-05 @ 17:46:41
Postat av: Elin

Hahaha jag fattar inte hur jag får till allt.:P

Varför ska du komma ihåg allt hela tiden..? :P

Säger ju att jag ska hålla käften men det funkar ju inte... :P

Jag tyckte detta va roligare än nr 1. GARRAN! :D

2009-09-05 @ 18:27:24
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha.. Men Elin det är inte konstigt att du tycker den här ar roligare än nr 1 eftersom det tyckte du vr pinsamt.. :) hihi.. :)

Du kommer aldrig att kunna vara tyst.. ;);) hihi

2009-09-05 @ 20:10:13
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: elin

haha, nu tycker jag att du är lite vrång:P Nae ja vet och det är det som är problemet. :)

2009-09-06 @ 02:22:11
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0