Hösten..

Nu ligger man här under filten en kall höst kväll..
Men ganska mysigt ändå..

Veta att nu när hösten är här så kommer snart vintern och i vinter då är det ju JUL.
Jag längtar verkligen till julen..
Varför, ja du det var en bra fråga..
Kanske för att få träffa familjen??
Eller iaf ha en anledning till att träffas..

Viserligen får jag ju träffa alla senare idag.. (18/9)
För IDA fyller ju 25år..
Ett stort grattis till henne..

Nae men tillbaka  till julen..
Tror min längtan igentiligen är bara allt inför..
*Jul pyssel med barnen..
*Handla julklappar..
*Julklapps lekar..
*Umgänget..

Jaa är det något jag har missat??

Joo kanske allt farande och flängande..
De senaste åren har vi firat många olika dagar på många ställen..

*December - V-stad (Lise Lotte eller mormor och morfar Klint)
*December - Skägget (Mamma)
*December - Ljungsbro (Pappa)
*December - Skägget (Uppe hos Ida med Ronja)
*December - Humm? (Mormor iaf)


Allt det måste man hinna på Juldagarna..
Å alla vill ju ha en på julafton men man kan inte alltid få som man vill..
Så man får köra på rullande schema..
I år tror jag det är pappas tur att ha oss på jul afton..
Jobbig men lite kul är det att åka så mkt vi jul..
Bara man har en bra jul.. :)


Nae nu måste jag sova..
Har ju skolan i morgon och så fyller ju Ida år..
Eller okej då inte i morgon utan senare idag..

Ha de göttans..

En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0