Spökrunda nr 2..

I söndags var det dags för spökrunda igen..
Vi åkte till nårot ställe brokind kanske det var skit samma inte det som är det viktiga den här gången..
Jag åkte med Mulla i hennes bil..
Eftersom hon inte kan ha många i hennes bil då det går i där bak pga att den är låg..
Men hon och jag åkte i den iaf..
Å så lilla Tira hon satt bak..
Skit samma..
När vi åkte från det där stället så hade det blivit imma på rutan..
Mkt konstigt eftersom vi inte var borta så länge och Tira inte var i bilen vid det tillfället..
Men vi skulle åka vidare till nästa ställe..
Vi åkte och helt plötsligt frågar Mulla mig "vad var det där??"
Då hörde vi båda två att det var någon som typ suckade från baksättet..
Men ingen där..
Och då börjar det att gå i där bak..
Minsta lilla gupel vi åkte i så gick den i..
Vilket den inte äns brukar göra och man sitter 3 i bilen och nu var vi bara 2..
Och om det går i så brukar det vara mer från vänster sida..
Men inte nu utan nu gick den i på höger sida..
Läskigt som faan var det och kalt i bilen blev det också...
Helt plötsligt kommer ljudet på, på Mullas sterio..
VEM FAAN PILLADE PÅ DEN??
När vi väll komfram till det andra stället som jag inte heller kommer ihåg vad det hette..
Så vågade inte vi tjejer gå upp dit..
Inte efter det som hände i bilen med mig och Mulla..
Orkar inte förklara allt som hände i bilen tar så lång tid.. :)

Men en sak är säker att jag och Mulla var livrädda..
Framförallt eftersom bilen gick..
När vi åkte från det sista stället..
Så gick inte bilen i en ända gång..
Jävligt lustigt att den gjorde det innan men inte efter..
Och då var det inget "fel" längre..
Allt funkade hur bra som helst..
Ingen kyla, ingen sterio som var cp, inget sukande...
INGENTING..
Hur faan går det ihop??
Läskigt som faan var det..


Men när vi kom tebax till stan och skulle åka ut mot Nykil..
Så stanar Anna sin bil..
Vi stanar också tittar in i Annas bil..
Där har hennes Sterio disco...
Helt knäåpp var den..
Gick inte att stänga av ingenting..
Bara blinkade och spelade musik..
VEM FAAN PILLADE PÅ HENNES STERIO??
När hon ska starta sin bil tror ni den startar då??
NEJ...
Självklart inte..
Så dom fick springa igång bilen..
Mkt roligt att bara titta på.. :)
Eller hur Mulla.. ;)

Så vi sket i att åka till Nykil..

Nu efteråt har vi dock fått reda på att Annas generator troligen är trasig..
Så idag ska dom byta den.. :)
Lycka till flickor säg te om ni behöver hjälp.. :)


Åk på spökrunda kul som faan..
Och alltid något roligt att prata om eller hur flickor och pojkar.. :)

Ha de göttans..

En liten rad till mig
Postat av: Mulla

Damn vad läskigt det va!!!

2009-09-08 @ 19:56:43
URL: http://camullas.blogg.se/
Postat av: sundarii

Men shit! Tur att ni överlevde, jag hade lätt dött av chock :/

2009-09-09 @ 15:51:43
Postat av: Lina

Hihi.. Jag lovar dig Sandra vill höll på att dö då.. Båda två.. :)

2009-09-10 @ 14:50:50
URL: http://minisixten.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0