Faan va jobbigt de är..


Nu har de varit jobbigt en bra tid, saknar dig så mkt..
Jag vet inte hur jag ska klara mig utan dig, de är flera gånger jag har tänkt mig att höra av mig, men jag vågar inte..
De är så jobbigt..
De känns som att en del av mig fattas när du inte finns hos mig..
Att skriva saker kan missuppfattas så himla mkt, de tolkas på så olika sätt eftersom att man inte hör tonfallet..
Vill inte att de ska vara så här..


Jag saknar dig, du betyde så mkt att du inte kan förstå...







Ha de göttans


En liten rad till mig
Postat av: EWA

Visste inte att du saknar mig så mycket....men men hoppas du vågar prata med mig när det är så....skämt å sido....Älskar dig! Kommer du hit och dricker te med mig i veckan?? Puss mamma EWA

2010-08-23 @ 20:53:47

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0