Sanningens utmaning..

Jahaopp då har lilla Sandra utmanat mig om att avslöja 10 sanningar om mig..
Så nu får lilla hjärnan arbeta för att komma på 10 bra sanningar om mig själv.. :)


1. Favorit dryck svart te strawberry cream och själv klart äkta COCA COLA..
2. Längtar tills den dagen jag flyttar "hemifrån"..
3. Har gått barn och fritid och vill inte jobba på dagis.. (Inte än iaf)
4. Har få nära vänner, och dom är även mina bästa..
5. Min favorit serie Ghost Whisperer.. (bästa helt klart)
6. Jag tror på ödet..
7. Jag är en bra lyssnar.. 
8. Jag har väldigt svårt att komma på vad man ska skriva här.. :)
9. Jag hör illa, nedsatt hörsel på höger öra..
10. Den sista sanningen om mig, Jag gillar att sova.. :)


Jaa å nu ska jag utmana folk att göra detta och dom jag utmanar är:
Mia, Elin (även fast Sandra också har gjort det), Johänna, Anna (Sandra har också valt henne), Filip klint..
De får bli dom som jag utmanar.. :)
Så där ja, nu vet ni lite om mig iaf.. :D




Ha de göttans..

En liten rad till mig
Postat av: sundarii

Bah, nästan allt det där visste ju jag redan :P

Nä, fy farao för dagis asså. Jag sommarjobbade 1998 i 2 veckor på ett dagis och tvingade mamma att sjukanmäla mig eftersom jag avskydde jobbet.

2010-08-26 @ 09:35:09
Postat av: EWA

Ja du den 10:e vi helt klart allihopa.....och den borde vara den första.....för det är den största.....och den sårar......innan du vaknar till helt och hållet....men jag älskar dig ändå!!!! Puss mamma EWA

2010-08-27 @ 23:56:56
Postat av: Anonym

Ja du den 10:e visste vi helt klart allihopa.....och den borde vara den första.....för det är den största.....och den sårar......innan du vaknar till helt och hållet....men jag älskar dig ändå!!!! Puss mamma EWA

2010-08-27 @ 23:58:50
Postat av: Anna

Som sagt till Sandra: Ni får mina 10 sanningar när jag har min julkalender :)

2010-08-31 @ 17:10:54
URL: http://cervix.blogg.se/
Postat av: Lina

Humm vet om jag vill godkänna det.. Humm då får det bli 10 RIKTIGT roliga sanningar som jag inte vet innan.. :)

2010-08-31 @ 17:41:03
URL: http://minisixten.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0