♥ Dag 2 – Min första kärlek.

Min första kärlek, för mig är det den jag älskade på riktigt för första gången, fast ändå så är det ju den killen som jag var "kär" i första gången..
Kärleken är så stor, å så svår att förstå sig på..
Men min första kille, det var ju på ett sätt min första kärlek, allt beror ju på hur man tolkar orden..

Men min första kille som jag tyckte jätte mkt om, det var Bobba..
Min underbara barndomskompis Bobba..
Vi är jätte bra vänner än idag, men han var min första kille från vi var ca 3 till 10 år så var vi tillsammans, om inte annat till och från, för varje gång han kom hem till mig då hade han en ny tjej, å jag redan i den åldern hatade folk som var otrogna, man skulle hålla sig till en.. Men bobba såg väll anorlunda på den saken om att vara trogen..
Men vi hade kul som små iaf, vi pussades å jag tyckte verkligen om honom, fast när vi kom upp i 10 års åldern då var ju känslorna starkare så när han då kommer för trehundrasjutioelfte gången hade varit "otrogen" då kände jag det, att jag ville inte bli sårad mer, så vi valde att vi bara skulle vara vänner, och det är vi än idag..
Vilket är kul, min första killle är min längsta barndomskompis..
Å nu menar jag inte på längden, utan den tiden vi har kännt varandra och att vi fortfarande har kontakten kvar.. :)
Bobba han kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta..



Men nu till den killen som jag älskade först..
Filip, min nuvarande kille, vi träffades oj det minns jag inte äns..
Men vi har "kännt" varandra sedan vi var små, många roliga minnen om filip när han var liten..
Men vi träffades inte på några år då jag flyttade från v-stad, men sommaren 06, då träffades vi igen, å då blomstrade kärleken fram..
Jag fick den killen som jag var intresserad av när jag var liten, jag tyckte han va cool ju, på sin stora cykel, lite längre hår å hälsade på mig när han inte var med sina vänner ;) , fast jag var 2 år yngre än honom.. ;)

Å nu lever jag mitt liv med filip, den första killen som jag älskade..
Jag vill alltid leva ett liv med honom så som jag känner nu, han är mitt allt, den bästa för mig.. :)
Och jag älskar honom så högt.. :)
Han är en del av mig, och det kommer han alltid att vara, han har en stor plats i mitt hjärta och vad som än händer så kommer han alltid att ha en plats i hjärtat..
Jag älskar dig Filip..



Ha de göttans..


En liten rad till mig
Postat av: Johanna

åh så sött lina :) jag är så glad för eran skull ! jag hoppas ni kommer leva ett helt underbart liv, kul att sitta och läsa om dina små berättelser :D

puss & kram till dig

2010-12-10 @ 13:48:35
URL: http://stragnefeldt.blogg.se/
Postat av: Lina

Hihi tack.. :) Det hoppas jag med.. :) hehe ja det är ju det som är meningen.. ;)

Pussar och kramar till dig..

2010-12-10 @ 14:00:39
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: mia

Jag hoppas att klint ska vara trogen mot de i all evighet :). Så du inte blir sviken hundaelftgången ;).. hihi..



Ni är så söta ni två.. <3

All kärkel till er mina sötnosar<3

Älskar er <3

2010-12-10 @ 15:44:54
URL: http://emiliakinna.blogg.se/
Postat av: Lina

Å min älskade lilla Mia. Glad jag blir i hela kroppen när du skriver så.

Hoppas på en fin framtid med dig å Macke också. Älskar dig gumman min. Puss <3

2010-12-10 @ 18:18:21
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: sundarii

Fint skrivet! Så fina och omtänksamma, det är ni det.

2010-12-10 @ 21:12:55
Postat av: Lina

Tack Sandra. Hihi. Ni med ju. :) kramar till er alla där hemma. :)

2010-12-11 @ 05:41:41
URL: http://minisixten.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0