♥ Dag 5 – Vad är kärlek.

Hämtat från wikipedia:
Kärlek
är en känsla som präglas av en stark ömhet och tillgivenhet. Kärleken kan vara riktad mot abstrakta ting som konst eller nationen, mot mer allmänna konkreta ting som naturen eller Kyrkan, eller till mer specifika konkreta objekt som ens hem, ens husdjur eller en nära medmänniska, inklusive den egna personen. Kärlek i dess olika varianter är ett ofta återkommande tema inom litteratur, film och sång.

Kort och gott så är det så dom förkarar kärleken..

Kärleken är stor, riktigt stor..
Den omfattar mkt, kärlek mellan två personer, familje kärlek, kärlek till djur, finns även kärlek till det man inte har träffat..
För mig är kärleken stor, kärleken är inget man leker med inte för mig iaf..
Kärleken är svår att beskriva, den måste upplevas..

Svårt att veta vad man mer ska skriva, så detta får räcka om vad kärlek är..
För att veta den rätta sanna kärleken i alla olika grader så måste den upplevas, man måste även bli sårad för att veta att det var äkta kärlek tyvärr, men man behöver ju inte bli djupt sårad, för att veta att det var/är kärlek..




Ha de göttans..


En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0