♥ Dag 7 – Min bästa vän.

Det är mycket som har förändrats..
Trodde jag hade fler närastående vänner men hade tydligen fel..
Jag som trodde att jag betyde mer för dom än vad jag nu tydligen inte gör..
Men varför ska jag hänga upp mitt liv på dom?

En bästa vänn, förljer med en på vägen vilket håll man än går åt..
En bästa vänn finns alltid vid ens sida..
En bästa vänn sviker ALDRIG..
En bästa vänn är ärlig, men omtänksam på samma gång..

Jag trodde att jag gav detta till fler än vad jag tydligen gör, tråkigt nog att säga..
Men dom som alltid finns för mig och är bäst för mig, det är min familj..
Mamma, Pappa och Ida å vi får verkligen inte glöma morbror Björn..
Men det är lixom familjen, men dom är fortfarande mina bästa vänner..

Å så har vi en helt underbar tjej, som ALLTID är där för mig när jag behöver..
Hon skulle göra allt för mig utan att blinka..
Hon har funnits för mig i vått och tårtt..
Vi finns för varandra..
Å detta är min älskade Mia..
Älskar dig gumman och ingen/inget ska komma emellan oss..
Du är en helt underbar tjej, du är ärlig och så på ett bra sätt, ett icke sårande sätt..
Tack hjärtat för att du finns för mig..


Sen har jag nog många nära vänner..
Men många som jag inser att jag inte äns har dom som nära vänner..
Dom blir sura för att man inte hör av sig..
Och inte så att ni har tänkt på att höra av er själva??
Det är inte 1s fel att 2 trätter..
Det är inte bara en person som ska vara tvungen att höra av sig, utan man kan ta tummen ur röven sluta klaga och höra av sig själv..
Allt behöver inte alltid ligga på mig..

Någon som har något emot detta inlägg får väll kontakta mig, men jag är trött på att gå runt med falska vänner, jag vill veta vart jag har mina vänner, och vilka jag kan lita på och vilka som faktiskt är mina vänner..
Man kan inte för alltid vara kvar på lekisnivå..

Å inga namn nämnda då blir inga namn klämda..
Ta inte åt dig om du inte känner dig träffad.. :)

Låter kanske som ett lite tjurigt inlägg men jag är inte sur, bara lättad av att få detta av bröstet..
Å hade jag haft problem med en specifik person då hade jag sagt det till den..
Utan detta är nog till alla mina vänner, bra att tänka på lixom och den/dom som tar åt sig, kan ju då om den/dom vill göra något åt det.. :)




Ha de göttans..

En liten rad till mig
Postat av: Mia

Åh gumman min<3 alltid du och jag, vi har haft våra tvister men vi har rätt upp allt <3 du är underbar gumman min, älskar dig hjärtat <3 vi ligger på samma nivå och tycker så mycket lika om

Massor med saker !! <3 kommer alltid att finnas för dig min underbara vän <3

2010-12-15 @ 23:00:33
URL: http://emiliakinna.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack hjärtat. <3 du och jag för alltid. :) älskar dig. Pussar

2010-12-16 @ 13:56:11
URL: http://minisixten.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0