♥ Dag 9 – Min tro.

Jag tror på massa saker..
Jag tror på mina vänner och min familj..
Men någon religon tror jag inte på..
Tror inte heller att det kommer bli fred på jorden..
Så mycket jag tror på men även mkt jag inte tror på..

Jag tror på ödet och det övernaturliga..
Å även att när man dör så måste det finnas någonting på "andra sidan"..
Det kan väll inte bara ta slut och bli svart eller??
Nää uch nu kan jag inte skriva mer om detta, hatar att skriva om döden, den skrämmer mig, riktigt mkt..

Så nu skiter vi i detta..
Jag har olika troer.. ;)




Ha de göttans..


En liten rad till mig
Postat av: sundarii

Jag tror inte heller på religion. Det är dösvårt att försöka skriva vad man tror på. För Zam är det busenkelt medan jag kliar sönder mitt hårbotten. :)



2010-12-19 @ 09:20:32
Postat av: Lina

Haha exakt.. :)

2010-12-20 @ 02:45:01
URL: http://minisixten.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0