Barnen..

Igår var vi i skägget och hämtade barnen.. :)
Barnen som heter Ronja och Rasmus..
Vi ska ha dom ända fram till onsdag eftermiddag.. :)

Humm jaa en andledning till varför vi har barnen jaa de finns faktiskt en.. :)
Idag är det ju cirkus dags.. :D
Jaaaaa å gu vad jag har längtat..
Ett helt år har jag längtat tills denna dag.. :)
Å Ronja har också längtat. :D
Humm Rasmus vet ju inte vad det är en eftersom han aldrig har varit på cirkus nån gång..

Men det är skönt att ha barnen..
Lite kvalitetstid.. :D
Riktigt skönt att ha dom faktiskt.. :)
Men nu ska jag inte sitta vid datan utan jag ska myssa lite med Ronja nu medans Rasmus sover.. :)

Å så måste jag ju villa upp mig till CIRKUSEN.. :D :D



Ha de göttans..

En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0