Börjar återhämta mig..

Jaa då är det väll dags att åter gå till verkligheten igen..
Även om jag fortfarande sörjer Johan så är det dags att tänka på er som läser också..
Jag måste skriva lite om min vardag igen..
När jag läser mina egna inlägg så får jag känslan av sorg..
Klart att det är massa sorg i mina senaste inlägg..
Men vissa dagar har jag ju faktiskt riktigt skojsigt..
Å jag känner att jag måste dela med mig av de roliga som händer runt om kring mig..
Men bara för det så kanske det kommer in ett inlägg då och då om hur jag känner inför Johans bortgång och så vidare..
Men nu ska vi ta tag i verkligheten...


Efter att Johan hade gått bort så har jag missat skolan väldigt mkt..
Jag vill inte riktigt säga till mina lärare vad det är som har hänt..
De lysnar inte på mig annars så varför skulle dom göra de nu??
Men iaf..


För ett par veckor sedan så trodde jag att jag låg hemma i magsjuka dock inga kräkningar..
Så efter en vecka så tänkte jag FAAN jag måste göra något åt detta så jag ringde vårdcentralen..
Berättade mina problem och till svar via telen får jag: Du har nog magkattar.. Finns receptfri medecin på apoteket..
Jag tänkte jahopp okej ska man testa med det då eller avvakta..
Fick tips runt om kring mig att avvakta..
För om man inte har det är det ju inte bra för magen..
Så efter en vecka igen så har jag ondare än vad jag hade innan..
Det lixom krampar i hela magen..
Då får jag en tid..
Kommer dit pratar med en jätte bra läkare även om man inte förtsod allt hon sa..
Men hon var ändå duktig..
Så hon klämde och kände på min mage..
Vilket gjorde as ont..
Kände hur tårarna brände på insidan för att det gjorde så ont..
Så fick jag även ta blodprover och kissprover..
I blodet vissades inget annorlunda..
Men i urinet var det tydligen förhöjda vita blodkroppar..
Men inte tillräkligt mkt för att vara urinvägsinfektion..
Och så frågade hon om jag fick ont där nere när jag kissade..
Jag svarade nej de får jag inte bara att det krampar..
Jag fick då lite medecin med mig hem för att rensa tarmarna..
och dagen efter jag hade varit där vilket för oss till idag.. (30/5)
Då frågar hon hur det är med mig..
Jag svarar då ärligt att jag fortfarande har ont i magen..
Hon ber mig då komma tillbaka för nya prover..
Jag gör dessa prover, hon klämer och känner men hittar inget..
Som vanligt när det är fel på mig så hittar de aldrig felet..

Varför hon ville ha tillbaka mig idag var för att hon vill utesluta att det är blindtarmen..
Det skulle vara konstigt om det var de eftersom jag inte har feber eller förhöjda vitablodkroppar i blodet..
Men men tillbaka till denna duktigt läkare..
Hon vill inte släppa mig på denna utredning vilket jag ser som ett mega stor + eftersom de flesta bara jaja ta de här å gå hem..
Men hon ger sig inte..
Så nu har hon skickat urinprovet på odling och ska återkomma till mig på Måndag vid 12..
För att vi eventuelt ska gå vidare i denna utredning, så att vi får reda på vad det är för fel på mig..


Så när ja har hört från henne och vi vet vad jag ska göra så återkommer jag och uppdaterar om det inte blir så att jag blir inlagd...

Oj oj oj vilket långt inlägg det blev om min dagar på vårdcentralen..
Men jag kände att jag ville skriva av mig å då är det bra med en blogg..

Nu tillbaka till mina lärare och skola..
Jag fick ett brev från CSN förra veckan med..
Mitt studiebidrag ska bli indraget..
Hopp roligt eller inte..
Men så kan de gå finns inte mkt jag kan göra åt saken än att gå i skolan nu sista tiden framöver..
Jag har ju även missat praktiken så denna kurs får jag icke godkännt i..
Men jag tycker jag har gjort bra ifrån mig..
Jag kommer få G i IDROTTEN..
Bara det är ett + för mig..
Sen ska jag inte ge mig förens jag har ett G i svenska B..
Å det ska jag bara ha..

Men utan studiebidrag blir det inte llätt att plugga eftersom då har man inga pengar till något..
Men men skit händer och de är sådant man får leva med..
Jag orkar inte gå ner mig i det jag vet att jag lätt faller när det gäller sådant här men just nu har jag för mkt annat att tänka på..
Så jag får ta tag i det om några år när jag förhoppningsvis har lite mer styrka.. :D


Men men nu ska jag sova och inte tänka på CSN utan jag ska tänka på hummm, på eee, på min mamma.. :)
Så natti natti och........



Ha de göttans!!

En liten rad till mig
Postat av: Anonym

hsdgkhsdg

2010-05-01 @ 02:24:04
Postat av: sundarii

Stackars lilla Lina. Min syster Tina har oxå problem med magen och har åkt in och ut till akuten utan några framgångar.. Men hoppas att de kan hitta felet på dig. Älskade lilla Lina <3

2010-05-01 @ 13:48:57
URL: http://sundarii.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0