Foto och Tranås...

Foto:
Igår (fredag) så tog vi kort på våran lilla Rockie..
De gick inte så bra men vi fick en del bra kort..
Fotofrafen började anväda pipleksaker vilket Rockie då blir väldigt exalterad och får spring i hela kroppen..
Vilket då inte är det lättaste att få honom att vara lugn igen..
Så hon tog 7 bilder och köpte 3 av dom..
Det som var bra med att hon tog bara 7 bilder var ju de att då behövde vi ju inte köpa så många.. :D
Så vi köpte 3 bilder för 280kr plus 25 eller om de var 30 kr i frakt..
Men men så nu när man fick se bilder och ser hur underbara dom är så tänkte jag att då kan jag ju sätta upp själv och ta lite fler kort vilket då inte kommer att kosta lika mkt.. :D
Jaa jag vet att jag är lite snål men så är det när man inte har någon inkomst..
Då måste man se det från sin egna kassa.. :)
Men vi köpte ju iaf 3 bilder..
Så om ett par veckor kommer bilderna hem..
Å då blir de lägga in dom på datan å så lägga upp dom här så ni får se dom. :)


Tranås:
Då sitter vi här, här ute i Tranås..
Hemma hos Tant Milli med Milli så klart, Klint, Bulla, Leo och faster Hanna.. :D
Vi har gått lite på stan där det var loppmarknad..
Riktigt nice..
Sen gick vi hit och nu har vi ätit..
Senare sen blir det nog lite film skulle jag tro.. :)


...:
Saknaden är jätte stor..
Älskar dig Johan och vill inte tro att du har lämnat oss..
Men tyvärr så är det det som har hänt...
Men vill ändå inte inse att du har lämnat oss..
Men saknaden är fruktansvärt stor..
Ett mista någon så nära det är faan inte lätt..

Här är en länk till en video som Sofie har gjort till sin pappa..

http://www.youtube.com/watch?v=MswJDqcGQQE

faan tårarna rinner..







Ha de göttans..

En liten rad till mig
Postat av: sundarii

Klarade inte ens se halva videon,tårarna duschade ner hela ansiktet. Så vackert gjort av Sofie! Jätte fint.



Lilla gumman..

2010-05-09 @ 20:09:46
Postat av: Lina

Jag vet.. Vist var den fin.. Jag vet inte om jag hade klarat av att göra en sådan sak.. Men det var riktgit fin och tårarna bara rinner när jag tittar på den... <3

2010-05-09 @ 21:35:44
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: Ewa

Smyger bara förbi och viskar: Jag älskar dig!!

Puss och kram mamma EWA (och Arvid)

2010-05-10 @ 07:14:38

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0