Omkonstruktion pågår..

Heter de så?
Omkonstruktion??
Humm blev lite osäker nu för det..
Men men det får heta så iaf..
Just nu håller jag på att göra om min blogg lite..
Testa lite hur den ska se ut..
Så bli inte förvånade sen när det inte är samma header osv..
För nu har fortfarande kommit rätt..
Men känner bara att det är dags att göra lite förnyiningar här på sidan och även i livet..
Så det var de jag ville säga att just nu hade att säga..

Så vi hoppas att innom en snar framtid så är allt ändrat å klart..
Å då skriver jag när det är färdigt..
Så jag vill bara säga att Ni har kommit rätt..
Även om den inte ser ut som den brukar.. :D


Å just det har ju hört att man brukar säga..
Ursäkta röran men jag bygger om..

Just det om det  är något som ni tycker ser bra eller fruktansvärt ut skriv gärna det då..
Så att jag vet hur ni vill att sidan ska se ut..
Har även tänkt ska jag ha den så mörk som den är nu..
Eller ska jag ha den ljus??

Så frågan till er är.. 
Ska min blogg vara Mörk eller Ljus?? 
SNÄLLA hjälp mig.. :D
Så nu var det sagt också.. Nu blir det att jaa fixa sig orkar jag inte men att gå bort till Ida och Krille de orkar jag så det får bli så.. :)


Tänker på dig varje dag..
Älskar dig..
<3<3<3


Ha de göttans..

En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0