Å fy faan alltså..

JÄVLA länge sen det var jag skrev något här i min blogg, å mkt har hänt, men inget speciellt igentilgen.. :)
Humm ska vi se, hur ska jag komm ihåg vad jag har gjort när jag inte har min riktiga mobil??
Jag har ju lånat Mias mobil.. :)
Den är MYCKET roligare än min.. :)
Thihi..
Men okej, eftersom jag typ inte kommer ihåg vad jaghar gjort sen sist så anntar jag att det inte är något speciellt..


Men vad jag gjorde i helgen det kommer jag ihåg.. :O)
I fredags så var jag med Elin Andersson på stan ett tag titta runt lite, hon köpte ett par grymt snygga skor, dom vill jag också ha, så jag har bestämmt mig för att önska dom när jag fyller 20.. :)
Thihi ca 1 månad kvar.. :D
Men sen kom jag på, att nää jag behöver pengar, vet att det är det tråkigaste man kan önska sig, men så säger folk men önska dig saker till att flytta hemifrån..
HAR NI SÄTT HUR MKT SAKER JAG HAR??
Jag har för mkt saker, jag har allt man behöver tills man flyttar, eftersom när mamma och jag flyttade ifrån varandra så fick ju jag i stort sätt ALLT som var i köket..
De ända jag inte har det är en mikro och en diskmaskin..
Så vist jag önskar mig väll det då.. :)
Å så pengar, pengar å pengar också, för de kanske är små saker man inte har när man väll flyttar, å då är det bra att ha pengar..
Å efter jag fyller då ska jag ju åka till Ullared, så då behöver man ju pengar dit, köpa gardiner, lakran, handdukar osv, fast jag har det så kan det vara kul att få välja något själver.. :D
Oj oj oj vad jag spårade ur lite, åter till fredagen.. :)
Jag och Elin åkte hem till henne åt tacco.. Mmmmmm namnam.. :)
Efter det gick vi hem till Mia Kinnå hihi..
Hade en jätte trevlig kväll som slutade på med krogen, eller det slutade ju inte där, för vi åkte ju hem till mia och sov där sen.. :)
Å just det vi åt på Max med, å min älskade pojkvännen bjöd mig på mat..
Sen på lördagen, hade jag å älskade Mia myskväll, med massa filmer, å så bjöd hon mig på mat, söt ungen..



Snyggingen Mia.. :D
(Älskar dig gumman de är därför jag lägger upp denna bild)


Tack älskade Mia för en helt underbar helg tillsammans med dig.. :)
Måste vi ta och göra snart igen..
Mkt mys och mkt prat..
Nästa gång är det jag som får bjuda på Pizza.. :)
Tack tack å åter tack..
Älskar dig gumman, utan dig är jag ingenting..
Puss på dig..


Jahopp nu får det vara slut bloggat för den här gången, åter kommer inom kort å det lovar jag den här gången..



Ha de göttans..



En liten rad till mig
Postat av: mia

HAHAHAHA.. hur har du fått tag i den bilden ? :P.. Eller jag kasnke har något minne om att jag kasnke skickade den till dig någon gång ? hmm :P..



Tack själv älskade du, de ahr varit jätte underbart att få spendera lite tid med dig, och känner så skönt !! :).. Så skönt att vi har verkligen har börjat umgås igen nu !! älskart :D. haha..

De var väl inte så mkt att jag bjöd på en pizza :P .. Ja visst nästa gång får du bjuda ;).

Älskar dig vännen och du o jag så är de, o kommer alltid att vara.. <3 På något sätt kommer vi inte ifrån varandra :D .. ! <3

2010-09-27 @ 12:56:21
URL: http://emiliakinna.blogg.se/
Postat av: Lina

Mia: Hihi vist är du söt.. :D Jaa den bilden har du skickat till mig, var ju tvungen att lägga upp den..



Jag älskart med att vi har börjat att vara mer med varandra nu.. :) Nu bor ju du i stan och vi har lättare att ses helt enkelt.. Bara det att jag ska kunna ta mig in till stan med.. :) men det brukar fixa sig.. :D thihi

Älskar dig med min vänn, en bättre vänn får man leta efter faktiskt.. En så ärlig och underbart härlig person, inte lätt att hitta, men jag har lyckats.. :D

Älskar dig gumman, vi ses i veckan de lovar jag.. :) Puss på dig.. <3

2010-09-27 @ 13:41:16
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: mia

Åhh gumman jag säger detsamma !! En bättre vän får man hitta efter ( även med dina små sovvanor ) ;) hihih.. haha jaa men jag kan ju ta mig till V-stad med så :D.. var länge sen nu !! Jaa de hoppas jag på vännen !! :D.. Puss på den underbara Lina Marketeg :).. Älskar dig !! <3

2010-09-27 @ 17:46:12
URL: http://emiliakinna.blogg.se/
Postat av: Lina

Jaa men nu har ju mina sovvanor blivit mkt bättre.. :) thihi, går inte lägger mig lika sent och går upp skapligt.. :) thihi.. :D

Jaa de var ju ett tag sen du var där ute, så snart är det nog dags för dig.. :)

Ååå Älskar dig dig Emilia Nygren Kinnå.. :D Åå jaa jag kan dit mellannamn för det är samma som ett av mina.. :) vill ju bara inte hänga ut hela dig här.. :D hihi..

Puss på dig.. <3

2010-09-28 @ 12:01:25
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: mia

Joo de är ju sant :D.. Och de är väldigt duktigt av dig :D.. Hiih.. Jaa de tycker jag med :D..

Hahaha oo jag kan dina mellan namn :D.. haha.. hmm vad kan de vara ? eller hur de är ju sååååå svårt ;) haha.. Maggan bettan ? hahahaha !!

Älskar dig Lina !! <3

2010-09-28 @ 12:10:06
URL: http://emiliakinna.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0