Funderingar..

Är det normalt att vara nervös??
Alltså nu mernar jag allt som har med barn att göra??
Lättast är att göra allt i en lista, eller okej inte allt men de mesta.. :)

* Kommer förlossningen att gå bra?? Man måste se det positiva i det hela så länge man gör det så kommer det att gå bra...
* Gör det ont att födda?? Klart det gör, men det finns hjälpmedel som lindrar smärtan, men all smärta är värt det i slut ändan..
* Men amningen då hur gör man?? Man får hoppas på de bästa att det funkar, men gör de inte de då finns de hjälpmedel som kan underlätta annars finns det ersättning det viktigaste är att barnet mår bra, spelar ingen roll hur den får i sig maten..


Jaa som sagt de snurrar en del i huvudet, men de mesta vet jag ju svaren på igentligen, bara de att när tankarna hoppar upp då glömer jag bort "svaren"..
Men jag hoppas att allt kommer att gå bra, jag längtar så dant vill bara att bebisen ska komma ut, men inte nu utan att vi ska vara framme i den tiden då h*n ska titta ut.. :)
Jag längtar så dant.. :) thihi..
Men än så finns det en del att fixa, så allt har sin ordning.. :)
Inte stressa, de är inte bra.. ;)



All kärlek till er..



Ha de göttans..

En liten rad till mig
Postat av: sundarii

Det är otroligt normalt att vara orolig inför förlossningen. Alla möjliga tankar ploppar upp. Men bli inte sjuk av oro bara för det är onödigt. Dina moderinsikter framträder automatiskt. ♥



De flesta mammor har gått genom samma tankar och känslor som du, fråga vem som helst.

2011-02-05 @ 10:57:17
Postat av: Lina

Okej då vet jag att jag inte är ensam

Iaf. :) hihi

2011-02-06 @ 13:58:52
URL: http://minisixten.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0