Jag behöver tips..

Jag är nu jätte sugen på att ändra om i min blogg, ändra färger osv..
Men jag vet inte om jag ska göra det eller inte..
Ska jag göra det vad ska jag då ha för färger??
Ska jag ha kvar headern längre än planerat??

Jaa headern lär jag nog få ha kvar då hela datan fuckar sig med mig så att jag inte kan fixa och ändra om bilder som man ska kunna göra..


Och ska jag ändra färgerna i bloggen, då måste ju headern passa in..
Eller ska jag köra den "mörka" bloggen??
Vad tycker ni läsare??
Jag behöver verkligen tips och ideér om hur jag ska göra..

Skulle jag passa med en ljus blogg??
Alltså då menar jag jätte ljus??
Skulle folk fortfarande uppfatta att bloggen är min då??

Å vad jag ogillar så här mkt funderingar å tankar..
De är därför jag delar med mig av detta.. :)
Och hoppas att ni vill hjälpa mig..
SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA hur ska jag göra??





Ha de göttans..

En liten rad till mig
Postat av: Mia

Jag tror att en liten ljusare blogg blir jätte fint, eftersom du ska ha färger som du själv tycker om. Någon annan bakrunden än svart o i stället för den vita med rosor på hitta den i lite mörkare :) ? Gav dig kanske inte något svar på de sättet :p .



Love u <3

2011-02-20 @ 23:47:21
URL: http://emiliakinna.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack hjärtat, de är alltid ideér å sen får man se hur man använder dom.. :)

Hihi å de är ideér jag vill ha så jag tackar.. :)



Puss Love U..

2011-02-21 @ 00:37:30
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: Malin

byt det svarta mot något ljusare färg ev. vitt :) du kan ju alltid sätta färg på texten och rubriker och allt! :) så blir det färg. Headern gillar jag, den tycker jag du ska ha kvar ;)



Hoppas allt är bra med dig Lina, och Grattis till dig och Klint! :) när väntas bäbisen komma?



Kram malin:)

2011-02-21 @ 21:02:25
URL: http://malin.foucard.se

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0