♥ Dag 27 – Min favoritplats.

De måste nog vara sängen.. :)
Där tillbringar jag mest tid.. :)
Å då brukar jag sova å de är förjävla skönt att göra, så därför är det nog min favoritplats..

Annars har jag nog inte ett just ställe som är min fovoritplats..
Många ställen som jag gillar..
Framförallt skogen, skogen är ett riktigt mysigt ställe.. :)
Det är lixom lite rogivande att bara sitta i skogen och tänka..
Helst framför en brasa..
Det är nog det jag saknar med scouterna, bara få sitta i skogen vid lägerelden och bara sjunga lite och tänka det gillas STORT.. :)

Å man blir lite sentemental..
Så jag får nog allt ta och bjuda på en liten bild.. :)

Även om detta kort inte är från ett scout läger så är det från ett annat läger, med en hel del scouter..



Här är jag 13½ år.. Sommaren 2004, nere på Marsbäcken i Västervik.. :)
Riktigt trevligt.. :)





Ha de göttans..

En liten rad till mig
Postat av: Mia

Hahaha söt du är ;) klart sängen är din bästa plats vad annars kunde man tänka sig du skulle skriva stumpan ;) <3

Älskar dig. Pusspuss

2011-01-08 @ 13:24:55
URL: http://emiliakinna.blogg.se/
Postat av: sundarii

Så himla söt!



Jag var oxå med i scouterna när jag bodde i Rimforsa :) Jag älskade det!

2011-01-08 @ 15:27:04
Postat av: Lina

Mia: hehe Jaa. Å sängen. :) hehe.

Sandra: jaha jag var med i Vikingstad saknar det massa nu. :) fast i bland var de tråkigt. ;)

2011-01-08 @ 15:58:11

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0