Ute i Björkeberg

Jag saknar min Sandra som är hemma i skägget. Men i morgon får jag träffa henne för då ska hon nämligen bjuda på te å kakor för då är det hennes FÖDELSEDAG. Å då ska hon få paket. :D jag längtar så efter henne och hennes underbara familj. :) pussar å kramar till familjen Gidholt

En liten rad till mig
Postat av: sundarii

Skrev du det där bara för testa om jag ens läser dina bloggar eller? :P Saknar dig oxå :D:D:D:D:D:D



2011-07-02 @ 22:33:19
Postat av: Lina

Hihi nä då. ;)

2011-07-03 @ 13:04:27
URL: http://minisixten.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0