Vart tog det vägen?

Tiden går så fort. Oj oj oj vad tiden bara rinner iväg.
Dagarna bara försvinner, men vart tar dom vägen?
Alltså på riktigt. Vart tar dom vägen? Ut i det Tomma intet?
Nä dom är kvar i våra minnen så klart. Men hur länge kan dom ligga där då? Efter ett tag måste det ju bli fullt Är det då man ersätter den platsen med nya dagar? Oftast kommer man ju bara ihåg "nya" händelser. Dom dagarna man gjorde/sa något speciellt. Konstigt de där hur minnet funkar.
Mitt minne är inte alltid på topp. Å jag har lärt mig att förut kunde man skylla på att man var gravid. Men nu kan man även skylla på att man ammar. :) hur kommer det sig att minnet blir så konstigt då? Mkt annat som händer i kroppen kanske?
Oj vad jag spårar in på helt andra saker än jag tänkte skriva om. Jag hade tänkt att skriva om att de snart är jul. Å att på söndag är det första advent. Så blir det adventsfika å i helgen blir det att julpynta. :D de ska bli så kul. Jag längtar.

Nä nu blir de att lägga sig.
För i morgon kommer min underbara Sandra hit med belle. Å jag ska självklart ha Ronja i morgon igen. :)
hade henne i tisdags då hon hade studiedag så då pyssla vi lite å fortsättning blir i morgon. :)

God natt på er mina vänner.
Jag hoppas jag skriver snart igen. :)


Ha de göttans..


En liten rad till mig
Postat av: sundarii

Tant ;)

2011-11-25 @ 13:01:27

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0