Tankar snurrar

Känner att de är väldigt mkt just nu i mitt huvud. De är dop, kalas, födelsedag, BVC, arbetsförmedlingen. Allt på mindre än 1 vecka.
I morgon blir det en massa fix, bak, bak, å så lite mera bak. Sen blir de fixa i kyrkanshus å allt ska dit bort fixa kläder å ja en hel lång lista på fix i morgon. Känner stressen i hela kroppen. Men de fixar vi med all underbar hjälp jag ska få av min närmaste.
Får hoppas de blir ett inlägg i morgon om vad och hur det gick. Å då skriva mer om förväntningarna angående söndag.

Å så många andra tankar som snurrar också.

"vet inte hur jag skulle klara mig utan er. Jag känner mig elak nu att jag inte är hos er. Å Jag vet att jag måste bli mkt bättre på att träffa er. Men de känns så jobbigt. Känner att just nu vet jag inte vart jag ska ta vägen. Allt känns så hopplöst. Längtan till er gör ett stort hål i mig. Vill bara ha er hos mig hela mitt liv men vet att det inte går. Men saknaden av er kommer gnaga sönder mig. Jag vet inte hur jag ska göra. Känner mig dum hur jag än gör.
Jag vill ha er vid min sida livet ut."



Ha de göttans.


En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0