Alla ❤dag.

Idag är det alla ❤dag.
Och Daniel är dålig. Men bättre än igår kväll å det tackar vi för.
Så nu har gått igenom ytterligare en sömnlös natt, oron är för stor för att sova. Lill killen hade ju över 40 grader i feber i över 4 timmar. Vi testade alla knep för att få ner den men de gick inte. Han var helt orkeslös och matt, de var så hemskt.
Men 1177 gav oss råd och vi blev kopplade till barn akuten. Där fick jag prata med en jätte trevlig tjej som hjälpte mig massor över telefonen. Hade vi haft kör kort så skulle vi ha åkt upp, men istället för att vi skulle få beställa taxi så hjälpte hon oss via telen istället. Vilket var mkt uppskattat, febern gick ner och vi kunde gå och läggs oss. Dock blev de inte mkt sömn eftersom han vakna om och om igen, pga hostan. Så mamma satt vaken mkt i natt bara för att titta på sin älskade lilla kille.

Å penicillinet är ju inte set lättaste att få i honom. Han bara spottar ju ut det igen. :/

Nu önskar jag bara att han blir frisk så att han kan börja äta och dricka normalt igen. För just nu är det ingen hit, ingenting är gott. Inte ens hans gröt eller fruktpuré det brukar ju vara hans favorit.
Men de blir bra snart de vet jag. De känner jag på mig. Å då ska jag sova. Ladda upp batterierna. :)
Trött svar ja, men vad gör man inte för sina barn?



Ha de göttans..


En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0