Nästa station kisa

Nu sitter jag och Daniel på tåget mot Kisa. Vi ska hem till Mulla och leka med henne idag. :) å de ska bli så kul. :)
De kan ju inte bli tråkigare än att sitta på detta tåg. ;)
Så om ca 40 min så är vi framme och då ska hon möta upp oss på stationen. :)
Å när vi ska åka hem det får vi helt enkelt se när Mulla vill bli av med oss. ;)

Nu ska jag ta en godis bit och Daniel ska med få lite fika så att vi är sysselsatta under resans gång. :)

Jag såg att bilderna inte blev som de skulle igår. Men alla bilder kom ju med tror jag även om de inte kom i rätt ordning. :)



Ha de göttans..


En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0