Nytt år igen

Hoppsan hoppsan. Inte bloggat sen förra året, inte bra inte bra.
Mkt har som vanligt hänt. Men jag känner mig lycklig. Min familj är mitt allt. Då menar jag HELA min familj.
Min första familj, mina vänner som tillhör min familj (min mamma är ju mamma till alla så man får många syskon;) ) å min egen skapade familj. Ja allt känns så bra.
Min underbara son som gör nya fram steg varje dag. I nov/dec fick han sina första två tänder där nere. Nu har han 5 tänder. :D 2 nere och 3 uppe. Först fick han de 2 där nere, Å sen han fick den ena i mitten sen den brevid den åt vänster sen kom den andra i mitten.
Så nu är de fullt av tänder.
Han äter äntligen mat, dock inte all mat men en hel del iaf. :)
Grött är nog hans favorit, näst efter bröstmjölken. Ja gör ammas de gör han fortfarande. Han står å går längst med möblerna HELA dagarna, han går med gåvagnen som är jätte rolig. :D
Ja så allt i hans liv går framåt.
Han försöker även ställa sig upp utan att hålla något, men de går inte riktigt, då blir man förbannad tar tag i något så att man kan få stå hela tiden. :) dröjer nog inte lång tid innan han ställer sig å går utan redskap.
Men de kommer de med. Ingen brådska här inte. Jag hinner ju knappt med. ;)
Alltså tänk er för lite drygt 9 månader sen då föddes den här lille killen. Oj säger jag bara, tiden som han varit utanför min mage gick mkt fortare än tiden i magen.
Min lilla bäbis är inte så liten längre. <3
Tänkte att jag ska försöka att bjuda på lite bilder med å hoppas att det går. :D

Daniel som jätte liten bäbis.
Daniel börjar att le.
Daniel och sin pappa.
Daniel.
Klätterbäbisen.
Han kryper. (på riktigt)
Han använder gåvagnen.

Hoppas bilderna blir bra. :)

Saknar en liten dam extra mkt, de blir svårt att ses när man bor med avstånd. <3 en extra puss till din min sanna vän.



Ha de göttans..

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-2/665621/images/2012/pic_188630854.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-2/665621/images/2012/pic_188630966.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-2/665621/images/2012/pic_188631011.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-2/665621/images/2012/pic_188631023.jpg" class="image">


En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0