Sonen är sjuk

Mammas lilla kille är sjuk. Han har varit förkyld ett par veckor, men senaste veckan har han fått sådan hosta igår innan vi skulle lägga oss så tog vi tämpen på honom då han varit gnällig hela dagen, 39,9 jag ringde till 1177 å pratade dom sa håll koll under natten så den inte stiger mera å uppstår de mer problem under natten så kom upp till oss annars kontakta vc så fort ni vaknar.
Vi la oss och hade en jobbig å sömnlös natt så i morse ringde jag vc.
Vi fick tid 09:45 så mamma körde oss till vc och de kollade å tog blodprov. Han har inflammation någonstans i kroppen. Vart exakt kan dom inte säga. Så han fick penicillin som han ska ta i 1 vecka.
Så nu hoppas vi att han blir bra under ett par dagar annars får vi komma tillbaka till vc igen.
De känns så jobbigt när han är sjuk, svårt när dom inte kan säga att dom har ont någonstans eller hur dom mår. Man känner sig lite maktlös.


Nu får de bli att fixa lite mat till oss och se om han vill äta lite när han vaknar igen.
Nu vill mamma att bäbis ska bli frisk.



Ha de göttans..


En liten rad till mig
Postat av: Johanna

Stackars lille killen :( hoppas han blir frisk snart!

2012-02-13 @ 20:02:32
URL: http://johannastragnefeldt.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0