Ens värsta mardröm!

Fy jag läste något så hemskt igår att jag inte kan släppa det ur tanken.
Det sista man vill är att mista ens barn. Och framförallt inte se den lida.

Detta är en väldigt rörande historia så dom som inte är beredda att fälla en tår ni bör inte läsa detta.

För mig så bara rann tårarna som bara den.
Detta skulle jag inte ens önska till min värsta fiende.
Fy fan för cancern den borde inte finnas.!!

Klicka in på denna länk så kommer ni direkt till Sebbes sista tid.

http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.115826-sebbe-visste-att-han-snart-skulle-do?ref=fb


Berörande känslor.

Ha de göttans!!


En liten rad till mig

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0