Tiden går fort/sakta

Helt sjukt hur fort tiden går ibland men i andra vinklar så tar det sådan lång tid. ;)
Om mindre än 1 månad så är det 1 helt år sen vi flyttade hit till Vikingstad och lämnade skäggetorp bakom om oss. helt sjukt. Känns som att vi har bott här i flera år, men ändå känns det som att det var inte alls länge sen vi bodde i skägget och fick våran lilla Daniel.
Helt sjukt Daniel blir snart 17 månader. :O
Vad har hänt? För bara några månader sen låg han här på golvet och försökte och trälade med att ta sig fram. Sen helt plötsligt kröp han, ställde sig upp, fick sina tänder och innan har var 11 mån så gick han.
Sen fyllde han 1. Och nu 4,5 månad senare så pratar han en hel del, han leker, han skojar och busar på en helt annan nivå.
Sjukt att det kan gå så fort. ;)

Igår hade vi så kul. Daniel la en tröja över huvudet och sprang runt. Först in i elementet å börjar as garva ställer sig upp springer in i bokhyllan, sen in i soffan och han bara skrattar hela tiden.
Å vi med de såg så kul ut. Då tar han av sig och börjar hoppa och "lossas" ramla så att vi ska skratta mera.
Å härligt att se. Svårt att förklara men jag hoppas ni förstår. :)
Man har en helt annat kontakt med sitt barn nu.
Jag är glad att jag får spendera så mkt tid med honom nu, detta är en tid jag aldrig skulle vilja missa av mitt barn. :)


Ha det göttans!


En liten rad till mig
Postat av: sundarii

Som jag märkte när jag var hos er, han har vuxit så förbannat mkt på så kort tid! Förra gången man träffade honom så var han relativ stadig på benen och var tystsam. Men nu när jag var hos er i helgen så visade han så tydligt att han ville ha min chokladbit och han sprang och klättrade överallt och vevade galet med benen - en utmärkt 17 månaders kille det där!

2012-09-16 @ 13:36:14
URL: http://sassasnewlife.blogg.se/
Postat av: Ewa

Så bra kombination av både sin mor och sin far och lika söt som dem båda....;-)
Kram mormor EWA

2012-09-16 @ 18:40:57

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0