Arvid <3

Att ett djur kan betyda så mycket. Dom kan verkligen betyda allt. <3
Arvid är en härlig kille som funnits vid min sida dag som natt de senaste 7 åren. Hur ska jag klara ett liv utan honom?
Å nu vet man ju att de börjar lida mot sitt slut.
Han är en stor hund,över 12 cm för hög för sin ras. Vilket gör att Max åldern minskas.

Å jag vill inte uppleva den dagen. Inte än. Han måste stanna längre hos mig.

All kärlek till dig Arvid. Lämna mig inte än. Utan kämpa ett tag till du är ju min bästa vän.

Så Arvid lova mig.
Du får inte lämna mig, vi är inte klara med våran färd än.


En liten rad till mig
Postat av: sassasnewlife.blogg.se

Nu har jag missat nåt eller så har systrarna Marketeg glömt att meddela det! Har Arvid blivit dramatiskt sämre?????????? :(:(:(:(

2013-01-25 @ 10:47:06
URL: http://sassasnewlife.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0