Test träning!

Så där ja nu har vi testat att träna på gym. Grymt kul å svettigt. ;) vi hade en jätte trevlig och bra instruktör som hette Robin. Som hjälpte oss att visa hur vi ska göra och sen skrev vi upp allt så att vi ska komma ihåg till nästa gång. Å så småningom så ska vi öka vikterna och bli bättre å bättre. :) 
Alltid värt att testa något nytt å om jag känner efter dessa 5 gånger att jag vill fortsätta så blir det nog så att hotta ett bra gym för en rimlig summa å sen fortsätta köra ett tag till. :) 

Ett stort tack till  tjejer Sandra och Tina för en grymt rolig å trevlig dag. Å nästa vecka kör vi igen. ;) å då blir det lite mer tempo. :) 

Ha de göttans! 

En liten rad till mig
Postat av: sundarii

Har du fått tillbaka din rumpa än? Mina ben kom tillbaka när jag vaknade i soffan efter 45min sömn, var såå trött så jag somnade! Fy fan vad kul vi hade! Det är du som ska ha ett tack, utan dig så hade vi inte varit på gym :-)

2013-09-24 @ 19:35:04
Postat av: Lina

Haha ja då den har jag fått tillbaka. ;)
Fusk att du fick ta en gubbvil de har inte jag fått göra idag.
Okej då. Men utan Er så hade jag nog inte gått. ;)

2013-09-24 @ 20:18:11

Skriv en rad här:

Namn så jag vet vem som skriver:
Kom ihåg mig?

Har du ingen blogg skriv din E-postadress: (publiceras ej visas bara för mig så att jag kan svara till dig)

URL/Din Bloggadress så att jag kan titta in på din:

Din rad till mig:

Trackback
RSS 2.0